A kari postafiók Office365 portálra költöztetése után, az Outlook program elindulásakor a következő üzenet jelenik meg:
Az új postafiók beállításához elindul az Outlook indítási varázsló. Kattintson a [Tovább] gombra! A kijelölt [Igen] lehetőséget változatlanul hagyva, ismét kattintson a [Tovább] gombra:
A kari levelezési cím automatikusan megjelenik a beállító ablakban, a jelszó mezőbe nem az ÁJK-s jelszót kell bírni, hanem az IIG azonosító jelszavát (ezzel a jelszóval lehet az AFS rendszert használni, egyetemi Wifi szolgáltatást igénybe venni, a gazdinfo.elte.hu weboldalon, vagy az ugykezelo.elte.hu weboldalon belépni)!
A jelszó beírása után jelölje be a [Jegyezze meg a hitelesítő adataimat] jelölőnégyzetet, és kattintson az [OK] gombra:
Ha a jelszó megfelelő, megjelenik a három darab zöld pipa, és a beállítás sikeres. Kattintson a [Befejezés] gombra:
Ezután az Outlook program elindul, elkezdi az új postafiók szinkronizálását, a levelek letöltését:
A beállított Outlook-ban ugyanaz látható, mind eddig, minden levél és mappa a helyén van:
A naptárbejegyzések, a címjegyzék is ugyanazokat az elemeket tartalmazza, mint az átállítás előtt, és az esetleg közösen használt naptárak vagy postafiókok is automatikusan megjelennek.
A tálcán megjelenő kettős levél ikon valamint az alsó kék státusz-sorban
megjelenő „… frissítése” üzenet azt jelzi, hogy az Outlook még szinkronizálást
végez, ilyenkor lehetnek még olyan levelek, amik nem látszanak, vagy a kereső
még nem találja meg azokat.
Néhány perc elteltével a szinkronizálás véget ér, és a levelezés ugyanúgy
működik, mint az átállítás előtt.
Amennyiben beállítás közben vagy azután bármilyen problémát tapasztal, nem tudja
a megfelelő jelszót, vagy egyéb kérdése van, kérjük, jelezze a 6800 melléken.
Ügyféltámogató kollegáink segítenek az új postafiók beállításában.