Általános hallgatói tájékoztató
Általános tájékoztató a szolgáltatásokról
Alkalmazottak számára
Karunk az oktatók és alkalmazottak számára az alábbi informatikai
szolgáltatásokat nyújtja a tanszéki és tantermi számítógépeken:
- belépési lehetőség valamennyi számítógépen saját felhasználói névvel (előzetes regisztráció után)
- kari számítógépekre előre telepített programok használata
- külön kérés alapján telepített speciális szoftverek
használata (pl.: NEPTUN kliens, SAP kliens, ALEPH kliens, EndNote, ÁNYK, AFS
kliens, stb.)
- interneten keresztül elérhető szolgáltatások használata (Westlaw
International, Beck-online, HeinOnline, stb.)
- távoli asztallal elérhető szolgáltatások, adatbázisok használata (pl.
Complex Jogtár)
- saját mentési tárhely (ún S: meghajtó) használata, melyhez a
felhasználó bármely gépen hozzáférhet
- egyedi kérés alapján létrehozott "tanszéki" és egyéb "zártkörű" file
megosztások (meghajtók) használata
- tanszéken (szervezeti egységeknél) telepített helyi, illetve megfelelő
eszközökön hálózatos nyomtatási és szkennelési lehetőség
- kizárólag főállású oktatók és alkalmazottak számára saját email postafiók használata (Outlook
programból, illetve WebMail segítségével)
Az egyes szolgáltatásokról és azok használatáról bővebben
az Alkalmazottaknak menü alatt olvashatnak.
Megjegyzések a szolgáltatásokhoz:
A tantermi számítógépeken (mindkét épület előadói és gyakorlói)
biztonsági okokból csak a gépre telepített programok futtatására van
lehetőség, egyéb programok elindítása és számos felhasználói
beállítás megváltoztatása nem lehetséges!
Informatikai Szolgálat
|