ELTE AJK Office 365 email beállítási segédlet
Technikai tájékoztató
A kari postafiók Office365 portálra költöztetése után, az Outlook program
elindulásakor a következő üzenet jelenik meg:

Az új postafiók beállításához elindul az Outlook indítási varázsló.
Kattintson a [Tovább] gombra! A kijelölt
[Igen] lehetőséget változatlanul
hagyva, ismét kattintson a [Tovább] gombra:

A kari levelezési cím automatikusan megjelenik a beállító ablakban, a jelszó
mezőbe nem az ÁJK-s jelszót kell bírni, hanem az IIG azonosító jelszavát
(ezzel
a jelszóval lehet az AFS rendszert használni, egyetemi Wifi szolgáltatást
igénybe venni, a gazdinfo.elte.hu weboldalon, vagy az ugykezelo.elte.hu
weboldalon belépni)!
A jelszó beírása után jelölje be a [Jegyezze meg a hitelesítő adataimat]
jelölőnégyzetet, és kattintson az [OK] gombra:

Ha a jelszó megfelelő, megjelenik a három darab zöld pipa, és a beállítás
sikeres. Kattintson a [Befejezés] gombra:
 Ezután az Outlook program elindul, elkezdi az új postafiók szinkronizálását, a
levelek letöltését:

A beállított Outlook-ban ugyanaz látható, mind eddig, minden levél és mappa a helyén van:

A naptárbejegyzések, a címjegyzék is ugyanazokat az elemeket tartalmazza, mint
az átállítás előtt, és az esetleg közösen használt naptárak vagy postafiókok is
automatikusan megjelennek.
A tálcán megjelenő kettős levél ikon valamint az alsó kék státusz-sorban
megjelenő „… frissítése” üzenet azt jelzi, hogy az Outlook még szinkronizálást
végez, ilyenkor lehetnek még olyan levelek, amik nem látszanak, vagy a kereső
még nem találja meg azokat.
Néhány perc elteltével a szinkronizálás véget ér, és a levelezés ugyanúgy
működik, mint az átállítás előtt.
Amennyiben beállítás közben vagy azután bármilyen problémát tapasztal, nem tudja
a megfelelő jelszót, vagy egyéb kérdése van, kérjük, jelezze a 6800 melléken.
Ügyféltámogató kollegáink segítenek az új postafiók beállításában.
|