Informatikai Szolgáltatások

Informatikai Szolgálat <ELTE ÁJK>

Köszöntjük a ELTE ÁJK
Informatikai Szolgáltatásainak honlapján

Fontos információk

Tájékoztató a hallgatók távoli asztali elérésének változásáról!

A 2020/21-es tanév 2. szemeszterétől kezdve az új hallgatók már csak az IIG azonosítójukhoz tartozó e-mail címmel (azonosító@student.elte.hu) és a hozzá tartozó jelszóval tudnak belépni a hallgatói távoli asztali szolgáltatásba.
Azon hallgatóink, akik még nem készítettek maguknak IIG azonosítót, az ELTE Ügyfélkapuján (https://ugykezelo.elte.hu) tehetik meg, a Neptun kódjuk és jelszavuk segítségével.
Korábbi hallgatóink, akik eddig is használták a távoli asztalt, jelenleg továbbra is használhatják azt a meglévő azonosítójukkal.

Tájékoztató a kari levelezőrendszer átállításáról

2019 szeptemberéig a teljes kari levelezés átállításra kerül a Microsoft 365 szolgáltatására. Az asztali gépeken használt Outlook levelezőprogramok automatikusan átálltak, a honlapról pedig már az új webmail szolgáltatás érhető el. Minden egyéb eszközt, amelyen a kari postafiók be van állítva, (laptop, tablet, mobiltelefon) egyedileg át kell állítani az Office365 portálon található új postafiók eléréséhez.

Az új postafiókok a kari email címmel (mint azonosítóval), illetve az IIG rendszereiben használt jelszóval (gazdinfo.elte.hu, ugykezelo.elte.hu, AFS rendszer, stb) érhetőek el.
Az átálláshoz kapcsolódó technikai tájékoztatót a következő hivatkozásra kattintva olvashatja el:
Tájékoztató megnyitása

Android és iOS rendszerű mobileszközök Outlook alkalmazással történő beállításához segédletet a következő linken talál: Segédlet megnyitása

Amennyiben a beállítással kapcsolatban segítségre lenne szüksége,  vegye fel a kapcsolatot az Informatikai Igazgatóság munkatársaival a 6800 belső melléken, illetve az ajk.informatika@elte.hu levelezési címen!

Utoljára módosítva: 2021. február 16. 22:36.