Általános hallgatói tájékoztató

Általános tájékoztató a szolgáltatásokról

Alkalmazottak számára

Karunk az oktatók és alkalmazottak számára az alábbi informatikai szolgáltatásokat nyújtja a tanszéki és tantermi számítógépeken:

  1. belépési lehetőség valamennyi számítógépen saját felhasználói névvel (előzetes regisztráció után)
  2. kari számítógépekre telepített programok használata:
  3. külön kérés alapján telepített speciális szoftverek használata (pl.: NEPTUN kliens, SAP kliens, ALEPH kliens, EndNote, ÁNYK, AFS kliens, stb.)
  4. interneten keresztül elérhető szolgáltatások használata (Westlaw International, Beck-online, HeinOnline, stb.)
  5. távoli asztallal elérhető szolgáltatások, adatbázisok használata (pl. Complex Jogtár)
  6. saját mentési tárhely (ún S: meghajtó) használata, melyhez a felhasználó bármely gépen hozzáférhet
  7. egyedi kérés alapján létrehozott "tanszéki" és egyéb "zártkörű" file megosztások (meghajtók) használata
  8. tanszéken (szervezeti egységeknél) telepített helyi, illetve megfelelő eszközökön hálózatos nyomtatási és szkennelési lehetőség
  9. kizárólag főállású oktatók és alkalmazottak számára saját email postafiók használata (Outlook programból, illetve Outlook Web Access segítségével)

Az egyes szolgáltatásokról és azok használatáról bővebben az Alkalmazottaknak menü alatt olvashatnak.

Megjegyzések a szolgáltatásokhoz:

Informatikai Szolgálat