Dékáni Titkárság Informatikai Szolgálat

Útmutató - Igénylőlap Könyvtári napijeggyel rendelkezők géphasználatához űrlaphoz

Kitöltési útmutató az
"Igénylőlap Kapcsolattartói azonosító létrehozásához" űrlaphoz

Az igénylőlap egyes mezőinek jelentéséről és jelentősségéről az alábbiakban olvashat:

Mező neve Szükségesség Magyarázat, segítség
Vezetéknév, Keresztnév kötelező Adminisztratív célokat szolgál, a címjegyzékben történő keresést teszi könnyebbé.
Elhagyása esetén a felhasználót nem tudjuk felvenni.
Megjelenítendő név opcionális
/javasolt/
A levelezésben feladóként szereplő és egyéb szolgáltatásoknál használatos név. Alapesetben a Vezetéknév + Keresztnév adja, igény esetén a dr. előtagot itt tüntetjük fel. Amennyiben speciális formátumot szeretne, vagy a dr. előtagot kívánja használni, mindenképpen töltse ki a mezőt.
Elhagyása esetén a felhasználót felvesszük és az alapértelmezett tartalmat nem módosítjuk
Tanszéki kapcsolat kötelező A felhasználó kapcsolatát adja meg, probléma esetén itt vesszük fel a kapcsolatot. Külső igénylő esetén a  karhoz fűződő viszonyáról ad felvilágosítást.
Mind külső, mind belső igénylő esetén kötelező a megadása, elhagyása esetén  a kapcsolattartót nem vesszük fel!
ÁJK-s azonosító ha van Amennyiben rendelkezik ÁJK-s felhasználói névvel (amivel a kari gépekre jelentkezik be), a felhasználónevét írja ide a pontosabb azonosíthatóság kedvéért.
Igénylés oka kötelező

A kapcsolattartói cím igénylésének indoka.
Kapcsolattartói cím igénylésének leggyakoribb okai:

  • Kari levelezőcím átirányítása külső címre
  • Külsős partner felvétele a címlistába, hogy mások is levelezhessenek vele
  • Külsős munkatárs címének felvétele levelezési csoportba
Külső E-mail cím kötelező Az a külső levelezési cím, melyet a kari levelezési szolgáltatásban regisztrálni szeretne. A levelezőcím helyességét nem tudjuk ellenőrizni, ezért aláírás előtt győződjenek meg róla, hogy helyesen írta-e be a címet.
Bejelölése természetesen nem kötelező, de egynél több nem jelölhető meg (egyszerre egy elsődleges cím lehet), ilyenkor a másodlagos címeket felvesszük, az elsődleges címet nem módosítjuk és a felhasználót az eddigi elsődleges címen értesítjük!
Dátum és aláírás KÖTELEZŐ Az adatlap kitöltésének ideje és az eredetiséget igazoló aláírás.
Ezek hiányában a felhasználót NEM VESSZÜK FEL még akkor sem, ha az összes adata megfelelő!
Utoljára módosítva: 2007. augusztus 13. 16:08.